torsdag 10 november 2016

Vinter?

Ja det kan man undra?  hela Sverige verkar bli lika förvånade varje gång,  även om SMHI mfl gått ut med detta flera dygn innan?  konstigt. Här på Sveriges framsida är vi ganska förskonade från det vita...ett tunt lager lagom för att ljusa upp tillvaron är tillräckligt.  Det blir ljust, torrt och man slipper skotta. passar mig perfekt!



Har ju fördelen med att kunna träna inne om det behövs, ja lydnad då såklart.  Har passat på att traggla lite stadga i kvarsittning och ligg och plats...med mycket olika störning.  Idag flyttade vi ut det i den lilla snön och körde hela moment... det har gjort nytta såg jag. Går inte att lura henne ur position nu! Har anmält mig till en kurs i hundmassage för hemmabruk,  perfekt att syssla med när jag går gipsad tänkte jag. Väntar fortfarande på att få tiden, är lite svårt att planera när man inte vet.

Idag har bästa frissan fått besök...Vi spånar på en ny frisyr och började med ny färg....haha lite skoj.



Nu blir det lite tordagsmys med ett nytt recept på kasslergratäng.

Kram från oss och trevlig kväll.




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida